\دانلود آهنگ به درد گریه میخورم از رضا شیری
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

دانلود آهنگ غمگین رضا شیری به نام به درد گریه میخورم با کیفیت بالا و لینک مستقیم

ترانه : علی عباسی ، ملودی : رضا شیری ، تنظیم : کمال صداقت

متن آهنگ جدید رضا شیری بنام به درد گریه میخورم :

نباشی از نبودنت به درد گریه میکنم
خیال نکن به داشتنت عوض شده تصورم
نه نه نرو کنار من کسی به جز تو جای نداره بعد از این
کسی محال بعد از تو دلم قدم بزاره نه نه نرو
برام کسی شبیه تو نبوده برای رفتنت تو زوده
دنیا چقدر تو عشق حسوده نرو نگو از عشق پا پس کشیدی
نکوش منو با نا امیدی بی من چطور ادامه میدی

نباشی از نبودنت به درد گریه میکنم
خیال نکن به داشتنت عوض شده تصورم
نه نه نرو کنار من کسی به جز تو جای نداره بعد از این
کسی محال بعد از تو دلم قدم بزاره نه نه نرو
برام کسی شبیه تو نبوده برای رفتنت تو زوده
دنیا چقدر تو عشق حسوده نرو نگو از عشق پا پس کشیدی
نکوش منو با نا امیدی بی من چطور ادامه میدی

رضا شیری , به درد گریه میخورم

رضا شیری

دانلود آهنگ با کیفیت 320





:: بازديد از اين مطلب : 962
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: